הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


השקת "חבל הכרמים " ביקב דלתון


המותג "חבל הכרמים" הושק בחמישי האחרון ביקב דלתון שחגג 15 שנות עשייה. ראש המועצה האזורית בני בן מובחר "תהליך המיתוג שהוא בתחילתו בא לקדם ולהטמיע את האזור שלנו כיעד תיירות יין מוביל

פורטל החקלאות הישראלי  5-5-2010


חבל הכרמים הנו פרויקט מיוחד שהחל ביוזמתו של יו"ר פארק תעשיות דלתון מר בני בן מובחר , ראש המועצה האזורית מבואות חרמון בשיתוף מועצות מרום גליל , גוש חלב וצפת. "אין לי ספק כי החיבור והעשייה המשותפת שלי עם ראשי הרשויות היא זו שהביאה אותנו עד הלום , אני יודע כי ללא עשייה משותפת מבורכת זו לא יכולנו להרים את המיזם המיוחד הזה " אומר בן מובחר

התובנה העומדת במרכז הפרויקט הינה כי חבל ארץ זה עטור כרמים, יקבים ומוזג בתוכו אינספור אפשרויות לעסקים וחוויות אפוף תרבות, היסטוריה ונופים. מטרת הפרויקט היא יצירת מציאות כוללת ייחודית ובידול האזור.

לעשייה בתהליך שהחל לפני מספר חודשים חברו " sks אנשי יוזמה" המתמחים בתחום המיתוג בכלל והיין בפרט .

לדברי מובחר "תהליך המיתוג שהוא בתחילתו בא לקדם ולהטמיע את האזור שלנו כיעד תיירות יין מוביל. מעבר לרעיון התיירות הייחודית, שתכלול פסטיבלים ותחרויות יין בינלאומיים, ישנה כוונה להקים בתי ספר למקצועות היין והחקלאות זהו חלום גדול ובר מימוש"

כל השותפים לעשייה ולתהליך מיתוג חבל הכרמים הגיעו לטקס הסרת הלוט וחשיפת הלוגו ,בניהם המשנה לראש הממשלה והשר הממונה לפיתוח הנגב והגליל מר סילבן שלום, יו"ר הרשות לפיתוח הגליל סמי ברלב, מנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל משה דוידוביץ, ראשי רשויות, שותפיי בפארק דלתון: עמית סופר, אליאס אליאס, אילן שוחט ומנכ"ל פארק תעשייה דלתון ללו וילנסקי.

על המוסיקה המרטיטה באירוע ניצח לא אחר מהכנר הווירטואוז אייל שילוח שהחיבור שלו לאירוע הן כנגן כלייזמר וכמנהל המכללה למוסיקה יהודית אתנית במכללת צפת היה אך מתבקש.