הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


נטפים חתמה על חוזה עם הענקית הויטנאמית Vingroup


במסגרת ההסכם בהיקף של כ-65 מיליון ₪, תספק החברה הישראלית, המובילה העולמית בפתרונות להשקיה ובפרויקטים להקמת חממות, מוצרים ושירותים שונים שינותבו לפרויקט חממות בויטנאם, מהגדול מסוגו בדרום-מזרח אסיה. שיתוף פעולה זה מחזק את מעמדה של נטפים כמובילה באזור זה

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  23-07-2015



צילום: באדיבות חברת נטפים

חברת נטפים, המובילה העולמית בפתרונות להשקייה בטפטוף, במיקרו-השקייה ובפרויקטים להקמת חממות, הודיעה היום (ה') כי חתמה על חוזה בהיקף של כ-65 מיליון שקל עם חברת VinEco מקבוצת Vingroup הוייטנאמית. במסגרת ההסכם, תספק נטפים מוצרים ושירותים שונים - ביניהם שירותי הקמה, תחזוקה, פיקוח, ליווי אגרונומי, מערכות בקרה, מצעי גידול ומוצרי השקייה, שינותבו כולם לפרויקט חממות בויאטנם, מהגדול מסוגו בדרום-מזרח אסיה.

מדובר בעסקה ראשונה בין נטפים לענקית הוייטנאמית Vingroup. זוהי גם הפעם הראשונה בה קבוצה זו, שעסקה עד כה בתחומי הנדל"ן, קמעונאות ומסחר, תיירות, חינוך ובריאות, משקיעה בענף החקלאות, וזאת באמצעות חברת VinEco שהוקמה באפריל האחרון. פיתוח פרויקטים חקלאיים בקנה מידה גדול ישיג את מטרת החברה לספק לתושבי וייטנאם ירקות ופירות טריים באיכות גבוהה.  הקבוצה כולה בעלת שווי שוק של כ-3.2 מיליארד דולר.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו אלינו לפייסבוק

רן מידן, מנכ"ל נטפים: "הסכם זה מחזק משמעותית את פעילות נטפים באיזור דרום-מזרח אסיה. בשנים האחרונות אנו עדים למודרניזציה הולכת וגוברת באזורים אלה בענף החקלאות בכלל, ובתחום החממות והשקייה בפרט. אנו גאים לשתף פעולה עם קבוצת Vingroup, שהינה מהתאגידים הכלכליים המובילים באיזור, ומשוכנעים שזהו רק תחילתו של שיתוף פעולה פורה וארוך טווח. שיתוף פעולה זה מחזק את מעמדה של נטפים כמובילה באיזור דרום-מזרח אסיה ואנו מחוייבים להמשיך לפתח פתרונות השקיה חכמים אשר יאפשרו לגדל יותר יבול עם פחות משאבים".

חברת נטפים היא החברה המובילה בעולם בפתרונות להשקייה בטפטוף ובמיקרו-השקייה להשגת חקלאות בת-קיימא. לחברה 28 חברות-בת, 16 מפעלי ייצור ולמעלה מ- 4,000 עובדים ברחבי העולם, אשר בעזרתם היא מספקת פתרונות חדשניים ליותר מ-110 מדינות ברחבי העולם. נטפים, שהוקמה בקיבוץ חצרים בשנת 1965, מציינת השנה 50 שנות פעילות תחת הכותרת: "50 שנות עיצוב העתיד". היא סללה את הדרך למהפכת ההשקייה בטפטוף ויצרה שינוי תפיסתי שהוביל להשקייה בספיקה נמוכה (low-flow) המאפשרת לגדל יותר יבולים באמצעות פחות משאבים. נטפים מציעה מגוון רחב של פתרונות השקיה יעילים ומתקדמים הכוללים טפטפות ושלוחות טפטוף, ממטירים ומוצרי בקרת השקייה וניהול גידולים (CMT) ומערכות חממה. פתרונות ההשקיה היעילים בליווי התמיכה האגרונומית והטכנית שהחברה מציעה, מגדילים את הנצילות החקלאית ותורמות לחיים בעולם בר קיימא.