הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


עמרי שרון נפצע באורח קל במהלך מרדף אחר גנבים


בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, נפצע באורח קל כאשר ניהל מרדף אחרי שני בדואים שגנבו צינורות השקיה משטח חקלאי בחוות שקמים. אחד מהגנבים נלכד והובא להארכת מעצר. חוות שקמים ספגה לפני כשנה מכה קשה כאשר נגנבו ממנה 5 פרי הרבעה מזן מובחר

שלומית קידר, פורטל החקלאות  12-7-2010


בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, עמרי שרון, נפצע באורח קל בזמן שניהל מרדף אחר 2 בדואים שניסו לגנוב צנורות השקיה משטח חוות שקמים בנגב.

שרון התקשר לתחנת המשטרה בשדרות ודיווח על כך ששני גברים מעמיסים ציוד השקיה על רכב מסחרי והודיע לשוטרים כי הוא מנהל אחריהם מרדף. כוחות משטרה רבים הוזנקו למקום ובמקביל הגיע גם סייר שדות של המשטרה.

במהלך המרדף, אליו הצטרפו אנשי חברת האבטחה והשוטרים, נגרם נזק לרכבו של שרון, והוא כאמור נפגע באורח קל. בסופו של דבר נלכד אחד החשודים ואילו השני הצליח להמלט מהמקום.

הגנב שנלכד הובא היום לבית המשפט בשדרות להארכת מעצרו. במשטרה מתכוונים להגיש כתב אישום נגד החשוד בעבירות של גניבה וסיכון חיי אדם בנתיב תעבורה. השופטת אורית חדד האריכה את מעצרו של החשוד עד ליום רביעי. החשוד, בן 25, בעל הרשעות קודמות בתחום הרכוש.

לדברי שרון, התופעה של גניבות חקלאיות נפוצה מאוד באזור החווה, וזו לא הפעם הראשונה שגניבות כאלה מתבצעות באזור.

חוות שקמים ספגה לפני כשנה מכה קשה כאשר נגנבו ממנה 5 פרי הרבעה מזן מובחר, שהיו אמורים להיות מוצגים במכירה פומבית. הגניבה אירעה כאשר גלעד שרון שהה בבית החולים ליד מיטת אביו אריק שרון.