הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


שקיפות משופרת: שיתוף פעולה בין חברת אדמה ו-Zetes


בעקבות החמרת התקנות העולמיות וכתגובה לביקושים בשוק, חברת 'אדמה' תשתף פעולה עם חברת Zetes לביצוע אופטימיזציה של קווי האריזה, זאת במטרה להיאבק בזיופים, לשמור על שלמות ותאימות המוצרים, לחזק את אבטחת שרשרת האספקה ולהבטיח את ביטחון הלקוחות

מערכת הפורטל לחקלאות טבע וסביבה  18-06-2018



צילום: לימור אדרי - באדיבות חברת אדמה

בריסל (בלגיה), יוני 2018 - חברת Adama (אדמה מכתשים) מהמובילות בעולם בתחום הגנת יבולים, בחרה בפתרונות שפיתחה חברת Zetes במטרה לשפר את עקיבוּת המוצרים הסופיים ברחבי מפעליה בישראל.

» רוצים לקבל עדכונים נוספים  הצטרפו אלינו לפייסבוק

בעקבות החמרת התקנות העולמיות וכתגובה לביקושים בשוק, 'אדמה' מבצעת אופטימיזציה של קווי האריזה שלה כדי להיאבק בזיופים, לשמור על שלמות ותאימות המוצרים, לחזק את אבטחת שרשרת האספקה ולהבטיח את ביטחון הלקוחות.

לאחר בחינה של פתרונות ממספר ספקים, בחרה 'אדמה' בפתרון לניהול תהליך האריזה ZetesAtlas מבית Zetes. הפתרון יספק יכולות אוטומטיות לחלוטין של סריאליזציה, זיהוי ועקיבוּת בקווי האריזה של Adama ויבטיח דבקות בתקני רגולציה מקומיים וגלובליים ההולכים ומחמירים.

יעילות תפעולית

ZetesAtlas משפר את הביצועים בקווי האריזה ומבטיח זיהוי ועקיבוּת מאובטחים עבור כלל התהליכים. בנוסף הפתרון מאפשר לארגונים להשיג יעילות תפעולית מרבית באמצעות צמצום פעולות ידניות, הפחתת הסיכון לטעויות וחסכון בזמן יקר של צוות העובדים.


צילום: באדיבות חברת Zetes

תאימות לתעשייה

רוברט שכטר, מנהל פרויקטים גלובליים ואסטרטגיים בחברת 'אדמה' מסביר: "חברת Adama מציעה לחקלאים פתרונות ושירותים חדשניים אשר הופכים את חייהם לפשוטים יותר ומסייעים להם לצמוח. המוצרים שלנו נמכרים ביותר מ-100 מדינות ועל מנת לשמור על תאימות עם דרישות השוק והרגולציה, בחרנו ב-Zetes כיוון שפתרונות הזיהוי והניידות שלהם התאימו לצרכינו באופן הטוב ביותר. שיתוף הפעולה ישפר את העקיבוּת בתהליך הייצור שלנו, ובמקביל יספק ללקוחות שלנו שליטה ושקיפות משופרות."

המערכת תאפשר ל-Adama לבסס ולהחזיק שרשרת אספקה בטוחה ויעילה עם העברת דיווחים בזמן-אמת בין מערכת ה-ERP לקווי האריזה שלה. השלב הראשון בפרויקט החל ב-2017 עם הטמעה של ZetesAtlas ב-10 קווי אריזה. במהלך השלב השני (2018-2019) יצוידו שאר הקווים בפתרון.

אלי הראל, מנהל Zetes ישראל מוסיף: "אנו שמחים לשתף פעולה עם חברת Adama במטרה לחולל מהפך ביכולות קווי האריזה שלה. אנו מבינים שלכל חברה, ובייחוד לאלו הפועלות בהיקף גלובלי, התמודדות עם עולם הרגולציה המשתנה בלי-הרף עשויה להיות מאתגרת במיוחד. על ידי בחינת התהליכים שלה והטכנולוגיה בה היא עושה שימוש, Adama לוקחת צעדים משמעותיים להבטחת המוכנות-לעתיד של עסקיה ואנו מצפים להמשיך ולספק לה תמיכה בנקיטת אסטרטגיה זו."

"שיתוף הפעולה עם Zetes ישפר את עקיבוּת תהליך הייצור שלנו, ויספק ללקוחות שליטה ושקיפות משופרת" - רוברט שכטר (Robert Schechter), מנהל פרויקטים גלובליים ואסטרטגיים ב-Adama.

חברת Zetes הינה חברה חדשנית לטכנולוגיה לשרשרת האספקה, אשר עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות שלה כדי למצות פוטנציאל חבוי באמצעות גמישות, נראות ועקיבות בשרשרת האספקה המקושרת שלהם. החברה פעילה במשך יותר מ-30 שנה עבור חברות מובילות בתחום שרשרת האספקה ברחבי מרחב ה-EMEA.