הפורטל הישראלי לחקלאות טבע וסביבה

חדשות חקלאות, טבע, סביבה וההתיישבות הכפרית מדור החדשות


חידוש ישראלי עולמי - עגבנייה שאינה זקוקה לקירור


הזרע ג'נטיקס משיקה ברשת את 'אנטונלה' - עגבניית חממה איכותית המשווקת באשכולות, לשמירה על מוצקות הפרי לאורך זמן. העגבנייה מהזן החדש שומרת גם על הטעם והריח, ואינה מראה סימני עייפות גם לאחר שבוע מחוץ למקרר

מערכת פורטל החקלאות  24-8-2010


חברת הזרע ג'נטיקס הכריזה על חידוש עולמי בתחום גידול העגבניות - זן של עגבניות שאינו זקוק לאכסון במקרר.

מי מאיתנו לא מכיר את המפגש עם העגבנייה הרכה במקרר, שרק אתמול, כאשר נקנתה נראתה מוצקה ויפה?! הזרע ג'נטיקס, המפתחת, מייצרת ומשווקת זני מכלוא של ירקות וגידולי שדה, פיתחה זן עגבניות חדש בשם 'אנטונלה' - עגבניה אשר טופחה לגידול בתנאי חום ושרב, הגדלה בחממות ומשווקת באשכולות, מה ששומר על מוצקות העגבניה.

אם עד היום היינו רגילים לבחור את העגבניות 'אחת אחת', היום מציעים בהזרע ג'נטיקס לבחור את העגבנייה 'אשכול אשכול', שכן מחקרים מראים כי הבשלה על האשכול משפרת את המוצקות, את הטעם ואת הערכים התזונתיים של העגבנייה .

ובשורה נוספת, את האנטונלה אין צורך לאחסן במקרר, ניתן ומומלץ להשאיר את האשכול במקום קריר למשך ימים ספורים, ולהשאיר את העגבניות על האשכול עד למאכל.

עגבניות האנטונלה משווקות בחנויות נבחרות ברשת 'מגה' תחת המותג אנטונלה .

סוזן מור, מנהלת תחום המוצר הטרי בהזרע ג'נטיקס מוסרת כי "החברה מקדמת קו של מוצרים חדשנים אשר מתמקדים בהעדפותיהם של הצרכנים לטעם משופר, איכות פרי, חיי מדף וערכים תזונתיים".